Ryssland/ Russia Inför Eurovision Song Contest 2010

Borde läggas till att vi poängsätter mellan 0 och 5 poäng. Ryssland "Lost And Forgotten" Peter Nalitch

Martin: - Att ha nummer två är inget bra startnummer, Tjeckien hade det ifjol och kom sist i tävlingen med sin parodisång. Denna låt är ironisk, men dålig musikmässigt. Man skrattar sig igenom den, och sångaren sjunger dålig engelska. Det blir nog en etta. 1 poäng (1 point)

Torbjörn (MaiZette): - Dålig engelska, sångaren sjunger väldigt dåligt och texten kan jag inte påstå är särskilt bra. Ironin i bidraget tycker jag inte skiner igenom och den tro inte jag heller att Europa kommer att förstå. Mina öron blöder efter två minuter 0 poäng. 0 poäng (0 point)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0