Inför Eurovision song contest



Nu startar min "Inför Eurovision song contest" där jag och min bror kommer att gå igenom varje bidrag från årets Eurovision song contest och tycka till om dem. Det är 39 bidrag i år och tävlingen hålls i Oslo.

Molavien "Run Away"

Martin: - Ett bra intro som exploderar och gör mig intresserad av up-tempo låten. Den kan gå till final med delar av sin verser och kanske saxofonslingan. Känns sommarhit av den här, men refrängen drar ner betyget till en stark 3. 3 poäng (3 points)

Torbjörn: - Jag ger en 3a eftersom det är en modern låt med bra pop-toner men tyvärr blir intrycket av artisterna väldigt rörigt. Denna låten är även väldigt dålig live (särskilt han som spelar saxofonen). 3 poäng (3 points)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0