Estland/ Estonia Inför Eurovision Song Contest 2010

 

Estland "Siren" Malcolm Lincoln



Martin:
- Estland skickar i år ett konstigt bidrag, som jag aldrig får riktigt grepp eller förstår mig på. Får en svag tvåa, är inte sämre än Ryssland åtminstone, men låten får mig att vilja hämta en ny kopp kaffe för orka med ESC-kvällen. 2 poäng (2 points)



Torbjörn:
- Estlands bidrag är väldigt konstigt man fattar inte riktigt vilken musikentusiast som de försöker att locka. Live framträdandet är lika konstigt som deras video och faktiskt lika konstig som låten. Låten är inte dålig bara väldigt konstig och tillintetsägande. Den får 1 poäng av mig på grund utav att det i alla fall är musik gentemot Rysslands bidrag. 1 poäng (1 point)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0